МОДУЛИ И ФУНКЦИОНАЛНОСТИ

В основата на системата е Вашият личен профил. С него можете да управлявате всички фирми (организации), които сте създали като собственик или пълномощник, или в които сте включени като администратор. 
Всички колеги могат също да се присъединят. Тях можете да разпределите в различни търговски райони и да им определите една от следните роли:

  • Администратор
  • Мениджър
  • Служител
Друг особено важен модул с все полезни функционалности. Добавете Вашите Патньори – Клиенти и Доставчици, за да можете да работите с тях и да обслужвате плащания от/към тях. Към всеки профил (досие) на партньор, Вие можете да:

  • Добавяте бележки, за да проследявате историята на взаимоотношенията.
  • Прикачвате всякакви документи, които касаят Вас и съответния партньор (договори, анекси, други важни документи) във формат .jpeg и .png
  • Определяте кредитен лимит на съответния партньор, за утвърждаване на политики на ниска кредитна експозиция.
  • Въвеждате индивидуална Търговска отстъпка, която да се прилага винаги, когато работите със Партньора.
  • Използвате бутон за Автоматично напомняне, ако съответния Клиент е забавил Плащане към Вас, към което Вие сте издали фактура.
  • И още много други полезни опции…
Съзадайте и Вашите продукти и услуги. Определете кой продукт в кой склад може да бъде разпределян.

  • Модул, достъпен само за администратори.
В основата на Вашия бизнес са Вашите приходи. Всяка продажба на стока или услуга е Вашият приход. Модул приходи е богат на възможности, като Ви позволява:

  • Да създавате прихода на регулярен принцип (пример: всеки месец да се повтаря)
  • Всеки приход може да бъде дублиран, за да спестите време при въвеждането на прихода.
  • Автоматично да издадете Стокова разписка, Проформа-Фактура, Фактура или Известия – кредитни и дебитни към всеки регистриран Приход.
  • Да съхранявате (да ги качвате през компютър или телефон) допълнителни документи към всеки приход.
Водете Вашите разходи дисциплинирано, за да планирате успешно и да предприемате успешни стратегии. Модул “Разходи” също Ви позволява: 

  • Да създавате разхода на регулярен принцип (пример: всеки месец да се повтаря)
  • Всеки разход може да бъде дублиран, за да спестите време при въвеждането на прихода.
  • Да съхранявате (да ги качвате през компютър или телефон) допълнителни документи към всеки разход.
В elvis.bg имате възможност да управлявате неограничен брой складове. А складовете можете да разпределите в различни Търговски райони, според организационната потребност на фирмата Ви. Модул “Складове” помага още, когато:

  • Трябва да проследите артикули (продукти) по наличности и количества и в кой склад.
  • Следите движенията между складовете.
  • Правите ревизия – имате Моментен Складов Отчет с един клик.
Един от най-полезните модули. Финансовият календар на elvis извежда за Вас нагледно всички Приходи и Разходи по дати и по категории – дали са изплатени или все още се дължат. Също така – тук проследявате и начисленият ДДС, което е също много полезно. В модула наблюдавате:

  • Всички платени приходи в месеца
  • Всички дължими приходи в месеца
  • Всички платени разходи в месеца
  • Всички дължими разходи в месеца
  • Всички бележки към партньорите и уговорените дати за контакт с тях – за перфектна организираност.
Вашият мениджър в джоба създава за Вас следните документи автоматично на Български и Английски:

  • Стокови разписки
  • Проформа Фактури
  • Фактури
  • Известия – кредитни и дебитни
  • Оферти
elvis.bg може да работи и с чуждестранни валути. Добавете към основната валута (лев) и втората валута, с която работите, като регистрирате и съотношението й с основната. Това е достатъчно, за да издадете всяка фактура към “чуждестранен клиент” автоматично.
И разбира се – отчетността. Elvis ви съдейства и в комуникацията с Вашата счетоводна кантора. Издавайте с лекота отчет за:

  • Приходите и Разходите (финансов отчет), по избран от Вас период
  • Продажбите, по избран от Вас период и по служител
  • Складовете и складовите наличности.

ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНО 500 МБ, без допълнително оскъпяване към Вашия абонамент – за първите 1000 документа*, които ще качите.

Двоен архив и интеграция – за максимално спокойствие на всички Ваши документи

Възможност да свържете вашия Elvis профил с профила си в pCloud.com – за допълнителен архив (дублиране) на всички качени в Elvis документи.

Всички създадени от системата документи – директно изпечатани от телефона. Страхотно!

Научете повече за нашият мобилен принтер тук.

Възползвайте се от безплатните мобилни приложения за Вашия телефон или таблет.

Разработени са за операционни системи:

iOS + Android

 

И още много екстри и улеснения, които трябва да тествате сами, за да се уверите в удобствата и смисъла.

 

*в зависимост от индивидуалните размери на всеки документ/изображение. Този брой може да варира.

Абонирайте се за новини
Ще получавате най-много веднъж в месеца информация за нови функции, възможности и екстри, в полза на Вашият бизнес!
Ние уважаваме Вашата конфиденциалност и не злоупотребяваме със споделена информация.